Sikker forbindelse
Kundeservice
Dit ønskeliste

Din ønskeliste er tom!

Din indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom!

Din sammenligningsliste

Retur & ombytning

Shopping uden risiko, intet problem hos os! På grund af de juridiske etableret fortrydelsesret, kan du også returnere varer, som du ikke kan lide som oprindeligt beregnet. Læs venligst nedenfor, hvad du skal overveje i tilfælde af retur.

Mere hjælpsom information kan som altid findes på vores FAQ side!

Vores forespørgsel til dig!

  • Venligst ikke behandle vores produkter som du ønsker at returnerer som din ejendom for at undgå forringelse af den nye tilstand.
  • Allerede ved åbningen af pakken kan du undgå skade til produktindpakningen eller produktet selv ved at pakke det op forsigtigt. Dette er specielt vigtigt ved stører objekter som urvindere og urkasser, for det er bedst at bruge den originale emballage for at returnere disse varer sikkert.
  • Efterlad f.eks. beskyttende plastik på uret, remmen og smykkedelen og fjern det ikke hvis muligt. Brug ikke produkter som du nok vil returnere. For eksempel, vil vi blive nød til at udskifte læderremme efter de er blevet brugt i kun meget kort tid pga. Hygiejniske årsager. Stålremme viser ridser af brug meget hurtigt, og dette skal blive omhyggeligt poleret eller udskiftet for ikke at skuffe den næste kunde.
  • Mekaniske ure som du vil teste for præcished, venligst test for eksempel i en ur-opruller, tidsskala hos urmageren eller ved manuel optrækning, og ikke ved "test” på håndleddet.

Vi takker dig for din opmærksomhed og forsigtighed med hensyn til dette og værdsætter det rigtigt meget!

Returvarer

Noter venligst de følgende punkter ved returnering af varer:

  • Inden du returnerer en vare til os, kontakt venligst vores support for at registrere en retur! Vores kundeservice sender dig derefter en udfyldt returformular, hvor du også finder returadressen.
  • Pak den vare, du vil returnere helt ned, sammen med alt tilbehør, der kan være inkluderet. For at undgå transportskader anbefales det, at du bruger den originale emballage.
  • Læg returformularen, du har modtaget fra os, i pakken. Dette vil fremskynde enhver refusion eller udveksling meget.
  • Hvilken serviceudbyder du vælger til returforsendelsen er op til dig. I din egen interesse skal du sørge for, at forsendelsen er forsikret og kan spores (forsikret pakke). Derudover giver vi dig mulighed for, at vi tager os af returneringen af pakken. I dette tilfælde trækkes omkostningerne ved returforsendelsen simpelthen fra refusionsbeløbet.
  • Undgå returnering af speditørforsendelse, vi opkræver de afholdte omkostninger (i øjeblikket 15,00 Euro for DHL) i tilfælde af refusion!

Udveksling

Du vil gerne returnere en eller flere genstande, men vil også gerne modtage en eller flere genstande retur? Noter venligst dine ønsker i dette tilfælde når du kontakte vores kundeservice vedrørende retur forsendelsen.

  • Hos Dialando er en udveksling af andre produkter også muligt efter den 14-dags rettighed af tilbagetrækkes inden for 30 dage efter levering, så længe produktet ikke er brugt. Denne regel viser ikke en begrænsning af dine rettigheder som kunde, men som en forlængelse af dem.
  • Hvis en udveksling kræver en yderligere betaling (nye varer er dyrere end de returnerede), vil en servicemedarbejder informere dig, så snart returneringen har nået os.

Refundering

I tilfælde af en refundering vil pengene sendes den samme vej som vi modtag dem fra. For eksempel, hvis du købte med et kredit kort vil betalingen simpelthen blive annulleret og kortudbyderen tager din betaling tilbage!

I tilfælde af en kreditnota, spørger vi dig om at give os dit IBAN og BIC eller din lokal bankkonto nummer så vi kan sende beløbet!

Mere hjælpsom information kan som altid findes på vores FAQ side!