Kundeservice
Dit ønskeliste

Din ønskeliste er tom!

Din indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom!

Din sammenligningsliste

Vilkår og Betingelser

Aphrodonis Media Group Ltd, i det følgende benævnt "Dialando", offentliggør følgende vilkår og betingelser:

De følgende vilkår og betingelser gælder kun til bestillingen og forsendelsen af produkter som kunden (private kunder) bestiller på internettet gennem online shopping. Med en ordre er disse AGB genkendt.

1. Konklusion af kontrakten

Præsentationen af produkterne i den online butik er ikke en juridisk bindende tilbud, men et ikke-bindende online katalog. Efter indtastning af dine personlige data og ved at klikke på knappen "Køb" i det sidste trin i bestillingsprocessen, placerer du en bindende ordre for at købe varerne i indkøbskurven. Konfirmationen af fakturaen af ordren følger med det samme efter ordren er sendt med mail eller SMS. Købskontrakten er konkluderet med vores ordrekonfirmation eller levering af varerne.

En telefonordre er ikke muligt! Hvis du har brug for hjælp med et produkt eller hvis du har problemer med placeringen af en ordre er du velkommen til at kontakte os hvornår som helst.

2. Kontrakt tekst

Din ordre gemmes af os og kan ses af dig i dit kundens loginområde, selv senere. Så snart du har placeret en ordre hos os og ikke selv har oprettet en adgangskode og en konto, opretter vores butikssystem automatisk en kundekonto til dig. En adgangskode oprettes automatisk og sendes til dig gennem e-mail. Selvfølgelig kender du kun denne adgangskode. Du kan når som helst ændre adgangskoden på din kundekonto!

Du modtager også en oversigt over dine ordredata via e-mail. Hvis du ikke modtager denne e-mail på grund af forkerte indtastninger, bedes du kontakte vores kundeservice! Vær også opmærksom på muligheden for, at e-mailen kan være kommet ind i din spammappe.

3. Tilbagekaldelsesinstruktion

Ret til tilbagekaldelse

Du har ret til at annullere din kontrakt inden for 14 dage uden at skulle angive en grund. Tilbagekaldelsesperioden er 14 dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart navngivet af dig, som ikke er transportøren, overtog eller har overtaget de sidste varer. For at udøve din fortrydelsesret skal du informere Dialando om din beslutning ved hjælp af en klar erklæring (f.eks. Et brev, fax eller e-mail sendt med posten). Den hurtigste måde at gøre det på er at kontakte os ved hjælp af de kontakter, der er vist på vores kontaktside!

Hvis du bruger denne mulighed, sender vi dig straks (f.eks. Via e-mail) en bekræftelse på modtagelsen af en sådan tilbagekaldelse. For at overholde fortrydelsesperioden er det tilstrækkeligt, at du sender meddelelsen om udøvelsen af fortrydelsesretten inden udløbet af fortrydelsesperioden.

Glem ikke at sende os dit ordrenummer, som du modtog i kontrakten!

Konsekvenser af tilbagetrækning

Hvis du tilbagekalder denne kontrakt, refunderer vi dig alle penge, vi har modtaget fra dig, inklusivt leveringsomkostninger (med undtagelse af ekstraomkostninger, der skyldes, at du vælger en anden leveringsmetode end den billigste standardlevering, der tilbydes af os), hurtigt og senest 30 dage fra den dato, hvor vi modtog meddelelsen om din tilbagekaldelse af denne aftale. Til denne refusion bruger vi de samme betalingsmidler, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig; under ingen omstændigheder vil du blive debiteret for denne refusion. Vi kan nægte at refundere, indtil vi har modtaget produkterne tilbage, eller indtil du har fremlagt bevis for, at du har returneret varerne, alt efter hvad der er tidligere. Du skal sende retur eller aflevere varerne til os med det samme og under alle omstændigheder senest 30 dage fra den dato, hvor du fortæller os om annulleringen af denne aftale. Denne periode anses for at være overholdt, hvis du sender varerne inden udløbet af den 30-dages periode. Du bærer de direkte omkostninger ved at returnere varerne til vores lager i Tyskland, medmindre et lokalt lager er blevet en mulighed! Du skal kun betale for eventuelle værditab på varerne, hvis dette værditab skyldes håndtering af varerne, der ikke er nødvendigt for at teste deres tilstand, egenskaber og funktionalitet.

Slutning af tilbagekaldelses instruktion

4. Garanti

Se Garantioplysninger

5. Levering og returvarer

Leveringen er enten bestilt af Dialando selv eller i sjældne tilfælde foretaget af en leverandør. Hvis kunden ikke accepteret varerene og nægter at modtaget selv med en deadline lavet af Dialando, vil ejeren af Dialando, vælge at trække sig fra kontrakten. De rigtige fragtomkostninger kan finde i manuen ”Fragtomkostninger” under information. For mulige returneringer venligst brug den originale indpakning hvis muligt eller en lignende fragt indpakning der garanterer nok beskyttelse af varerne.

6. Transportskade

Hvis varer med åbenlyse transportskader er leveret, venligst klag om sådanne fejl så hurtigt som muligt til buddet eller hvor du samlede din pakke op og kontakt os med det samme, senest inden for 7 kalenderdage. Dine rettigheder som forbruger, især din ret til garanti, forbliver upåvirket. Du hjælper os med at kunne gøre vores egne krav gældende over for transportøren eller transportforsikringsselskabet.

7. Undgå

Kunden kan kun forskyde sådanne påstande der er juridisk etableret eller ikke er modsagt af ejeren af Dialando (see imprint). Kunden kun har en ret til tilbageholdelse af påstande opstået fra det samme kontraktuelle forhold.

8. Databeskyttelse og sikkerhed

Se Databeskyttelse og sikkerhed

9. Betaling

Købsprisen er krævet med det samme efter modtagelse af vores ordrebekræftelse, medmindre du placeret ordren gennem en betalingsservice der tilbyder afbetaling. Kunden kan betale købsprisen med bankoverførsel til kontoen indikeret i ordrebekræftelsen, med PayPal eller med kreditkort. Den totale pris indikeret i ordrebekræftelsen skal betales. Alle priser inkluderer allerede den obligatoriske skat som er forskellig i alle lande. Ejeren af Dialando (se imprint) er obligeret til at betale den værditilføjet skat ved slutning af kontrakten.

På ordrebekræftelsen eller ordrebekræftelsen vises moms ikke af tekniske årsager, men den indeholder noten "Pris inkl. Lovpligtig moms". Hvis du har brug for en faktura med vist moms, venligst kontakte os!

Generelt forbliver Dialandos ejendom til fuld betaling. For yderligere oplysninger om betalingsmetoder henvises til menupunktet Betalingsmetoder under Information.

10. Garanti og efter-salgs service

Medmindre andet er aftalt vil det lovpligtige ansvar for mangler gælder. Oplysninger om individuelle producentgarantier findes i produktdokumentationen. Uanset om en påstand til en producents garanti er givet kan du finde ud af det på produktsiden med beskrivelsen. Du kan nå vores kundeservice her:

11. Udveksling og retur

Shopping uden risiko, intet problem hos os! På grund af de juridiske etableret fortrydelsesret, kan du også returnere varer, som du ikke kan lide som oprindeligt beregnet. Læs venligst nedenfor, hvad du skal overveje i tilfælde af retur.

Mere hjælpsom information kan som altid findes på vores FAQ side!

Vores forespørgsel til dig!

Venligst ikke behandle vores produkter som du ønsker at returnerer som din ejendom for at undgå forringelse af den nye tilstand.

Allerede ved åbningen af pakken kan du undgå skade til produktindpakningen eller produktet selv ved at pakke det op forsigtigt. Dette er specielt vigtigt ved stører objekter som urvindere og urkasser, for det er bedst at bruge den originale emballage for at returnere disse varer sikkert.

Efterlad f.eks. beskyttende plastik på uret, remmen og smykkedelen og fjern det ikke hvis muligt. Brug ikke produkter som du nok vil returnere. For eksempel, vil vi blive nød til at udskifte læderremme efter de er blevet brugt i kun meget kort tid pga. Hygiejniske årsager. Stålremme viser ridser af brug meget hurtigt, og dette skal blive omhyggeligt poleret eller udskiftet for ikke at skuffe den næste kunde.

Mekaniske ure som du vil teste for præcished, venligst test for eksempel i en ur-opruller, tidsskala hos urmageren eller ved manuel optrækning, og ikke ved "test” på håndleddet.

Vi takker dig for din opmærksomhed og forsigtighed med hensyn til dette og værdsætter det rigtigt meget!

Returvarer

Noter venligst de følgende punkter ved returnering af varer:

Inden du returnerer en vare til os, kontakt venligst vores support for at registrere en retur! Vores kundeservice sender dig derefter en udfyldt returformular, hvor du også finder returadressen.

Pak den vare, du vil returnere helt ned, sammen med alt tilbehør, der kan være inkluderet. For at undgå transportskader anbefales det, at du bruger den originale emballage.

Læg returformularen, du har modtaget fra os, i pakken. Dette vil fremskynde enhver refusion eller udveksling meget.

Hvilken serviceudbyder du vælger til returforsendelsen er op til dig. I din egen interesse skal du sørge for, at forsendelsen er forsikret og kan spores (forsikret pakke). Derudover giver vi dig mulighed for, at vi tager os af returneringen af pakken. I dette tilfælde trækkes omkostningerne ved returforsendelsen simpelthen fra refusionsbeløbet.

Undgå returnering af speditørforsendelse, vi opkræver de afholdte omkostninger (i øjeblikket 15,00 Euro for DHL) i tilfælde af refusion!

Udveksling

Du vil gerne returnere en eller flere genstande, men vil også gerne modtage en eller flere genstande retur? Noter venligst dine ønsker i dette tilfælde når du kontakte vores kundeservice vedrørende retur forsendelsen.

Hos Dialando er en udveksling af andre produkter også muligt efter den 14-dags rettighed af tilbagetrækkes inden for 30 dage efter levering, så længe produktet ikke er brugt. Denne regel viser ikke en begrænsning af dine rettigheder som kunde, men som en forlængelse af dem.

Hvis en udveksling kræver en yderligere betaling (nye varer er dyrere end de returnerede), vil en servicemedarbejder informere dig, så snart returneringen har nået os. 

Refundering

I tilfælde af en refundering vil pengene sendes den samme vej som vi modtag dem fra. For eksempel, hvis du købte med et kredit kort vil betalingen simpelthen blive annulleret og kortudbyderen tager din betaling tilbage!

I tilfælde af en kreditnota, spørger vi dig om at give os dit IBAN og BIC eller din lokal bankkonto nummer så vi kan sende beløbet!

Mere hjælpsom information kan som altid findes på vores FAQ side!

12. Klarna

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111, 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi de følgende betalingsløsninger til forskellige lande: Betalingen er altid lavet til Klarna:

Faktura: Betalingsperioden er 14 dage fra datoen produktet blev sendt med produkter/biletter, eller i nogle tilfælde af andre produkter, fra dataen der er muligt. De Komplette faktura vilkår for lande hvor dette betalingsmetode er tilgængelig kan bruges her: Tyskland, Østrig

Afdragskøb: Klarnas finansieringstjeneste giver dig mulighed for at betale for dit køb i faste eller fleksible månedlige rater i forhold til de vilkår, der er specificeret ved checkout. Betaling i rater forfalder i slutningen af hver måned, efter at Klarna sender dig en månedlig faktura. For mere information om afdragskøb og de generelle vilkår og betingelser og den europæiske standardforbrugerkreditinformation for de lande, hvor denne betalingsmetode er tilgængelig, kan du klikke her (kun tilgængelig i disse lande): Tyskland, Østrig.

Øjeblikkelig bankoverførsel: Tilgængelig i Tyskland, Østrig, Belgien, Italien, Spanien, Polen og Holland. Din konto debiteres straks efter bestillingen.

direkte debitering: direkte debitering foretages, efter at varerne er afsendt. Du vil blive informeret om klokkeslættet via e-mail.

Kreditkort (Visa / Mastercard): Fås i Tyskland. Debitering foretages, efter at varerne eller billetterne er afsendt og er de tilgængelige eller i tilfælde af et abonnement i henhold til de aftalte tidspunkter.

Brug af betalingsmetoder faktura, afdragskøb og direkte debitering kræver en positiv kreditkontrol. I den henseende videresender vi dine data til Klarna med henblik på adresse og kreditvurdering i forbindelse med købsprocessen og behandling af købekontrakten. Forstå venligst, at vi kun kan tilbyde dig de betalingsmetoder, der er tilladte baseret på resultaterne af kreditkontrollen. Yderligere information og Klarnas brugsbetingelser kan findes her. Generel information om Klarna kan findes her. Dine personlige data behandles af Klarna i overensstemmelse med de gældende databeskyttelsesbestemmelser og i overensstemmelse med oplysningerne

13. Noter om batteri regulation

På grund af salget af batterier eller genopladelige batterier eller med fragten med leveringen eller andre genstande eller ifølge batteri. Batterier eller genopladelige batterier må ikke bruges og smides ud hjemme i hjemmet. Du kan altid returnere battererier og genopladelige batterier efter bruget af meget ham selv efter salg eller det umiddelbar nærhed (for eksempel på kommunale indsamlingssteder eller i handelen) gratis. Du kan også returnere batterier til os via mail. Batterier eller genopladelige batterier, der indeholder skadelige stoffer, er mærket med symbolet på en overstreget skraldespand. Nær dette affaldsspand-symbol er det kemiske navn på det forurenende stof. Cd står for cadmium, Pb for bly og Hg for kviksølv.

14. Opførelsessted, jurisdiktionssted

Til at nuværende og fremtidige påstande der vil opstå fra dette forretnigsforhold, de eksklusive placering af jerudistrikken for forhandlere i den registrerede konto af sælgeren. Placering af juridinstriktion af og placere en ydeevne for forhandlere er Pahpos, Cyprus.

15. Konflitløsning

Europa-Kommissionen leverer en online tvistbilæggelsesplatform (OS), som du finder her. Forbrugere kan bruge denne platform til bilæggelse af deres tvister. For at kunne konstant bilægge tvister, der opstår som følge af et kontraktforhold med en forbruger, eller om der overhovedet findes et sådant kontraktforhold, er vi forpligtet til at deltage i en tvistbilæggelsesprocedure for et forbrugervoldgiftsudvalg. Ansvarlig er det generelle voldgiftsnævn for forbrugere (fra 01.01.2020: det universelle voldgiftsnævn) af Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbübers-schlichter.de. Vi vil deltage i tvistbilæggelsesprocedurer for dette kontor.

16. Sidste provisioner, adskillelse

Skal en eller flere provisioner af disse GTC være invalide, dette må ikke være resultatet af usikkerheden hele kontrakten. Den ineffektive provision vil blive udbyttet af den passende lovbestemtkommission. Kun cypriotisk lov finder anvendelse på denne kontrakt. For kunder fra Danmark er dog den dansk lov!

Aphrodonis Media Group Ltd

110. Eleftheriou Venizelou

Kommerciel Register Cyprus: HE366111

Managing Director: Richard Andessner

Phone: +357 220000270

www.aphrodonis-media.com

Ophavsret (c) 2021 af Aphrodonis Media Group Ltd. Alle anvendte mærker og varemærker tilhører deres respektive ejere. Alle billeder er lovligt beskyttet og tilhører Dialando og / eller producenterne eller leverandørerne af de viste produkter. Misbrug eller uautoriseret brug af indhold vil blive retsforfulgt og rapporteret.